Unilogin er et digitalt id for elever, forældre, og medarbejdere på skoler og institutioner, som består af et brugernavn og en adgangskode, der kan anvendes af alle elever. Et Unilogin kan følge barnet fra indskrivning på dagtilbud og videre gennem hele skoleforløbet.

På grundskoleområdet giver Unilogin eleverne adgang til Nationale test og trivselsmålinger, samt en lang række pædagogiske services for eksempel online læremidler.

Vær opmærksom på, at du bliver bedt om at ændre dit password første gang du logger på med Unilogin. Elever kan selv ændre deres adgangskode enten ved brug af deres eget MitID eller ved brug af forældres MitID. Du finder en vejledning til ændring af adgangskode her.

Kan du ikke huske dit brugernavn, så finder du en vejledning her.

Du er også altid velkommen til at kigge forbi kontoret, måske kan vi hjælpe dig :)