Vores kantine har åbent hver dag i 10 og 12 pausen for elever fra 4.-9. klasse. To dage om ugen er elever med til at producere maden som en del af madkundskab.

Vi bestræber os på, at maden er både sund, alsidig og i vid udstrækning økologisk.

Ugens menu er tilgængelig for elever og forældre på Aula.

Kantinekort/betaling
Det er muligt at oprette et kantinekort - det vil være en kæmpe hjælp for os.

Oprettelse af et kantinekort gøres ved, at I sætter et større beløb fx 100,- kr. ind på MobilePay 161522, husk at skrive navn og klasse i beskedfeltet. Vi opretter et kantinekort til eleven og det bliver liggende ovre i kantinen, og når eleven kommer og handler, så fratrækker vi beløbet på kantinekortet.

Vi siger selvfølgelig til eleven, når kortet er ved at være tomt, så I kan tanke op igen.

Forældre/elever kan selvfølgelig også overføre for et enkelt køb via MobilePay 161522 om morgen inden kl. 8.00 – husk at skrive navn og klasse i beskedfeltet.

Vi glæder os til at byde jer velkommen i kantinen :)

Kantine