Vi har en kantine, hvor eleverne producerer mad, der både er sundt og i vid udstrækning økologisk.

Eleverne på skolen kan købe dagens måltid samt en hjemmebagt bolle, frugt og nødder.
Dagens måltid er lavet i samarbejde med 6 til 8 elever fra den klasse, som har kantinetimer den pågældende dag.
6. og 7. årgang har faste dage i kantinen og andre årgange kan i deres planlægning have perioder, hvor de er med til at tilberede dagens måltid.
Alle elever, som er med til at tilberede maden, har fået et hygiejnekursus.
Ugens menu er tilgængelig for elever og forældre på Aula.

Efter juleferien er det ikke længere muligt at benytte kontanter i kantinen

Der er derfor 3 måder at betale i kantine:

• Forældre kan mobilepay om morgen - Vigtigt husk barnets navn og klasse
  • Elever kan benytte deres egne mobilepay
  • Det er muligt at oprette en konto i kantinen ved at man henvender sig til kontoret, vi aftaler en overførsel og der bliver udarbejdet et kort der benyttes i kantinen. Det er børnenes eget ansvar at fortælle forældrene når kortet er ved at være brugt op. Kortene opbevares i kantine og beløbet nedskrives hver gang eleverne handler.
Kantine